U jesen prošle godine, Rebel Star su predstavili sedmi studijski album "Sedmo nebo" sa četrnaest novih pjesama, koje su u isto vrijeme ogledi o životu, društveni komentar i oaze sreće i ljubavi. Album je dostupan na svim digitalnim platformama, kao i na Bandcampu i YouTube kanalu benda, uz CD i vinil kao zajedničko izdanje Rebela, Pop Depresije i Mast produkcije. Prvi singl sa albuma, pjesmu "Mesec", Rebel Star su objavili početkom ljeta prošle godine, a na jesen zajedno s albumom objavljena je i druga video vinjeta, ovog puta za "Ponoć", u režiji Dinka Čvorića – Doringa.

Sada imamo priliku čuti i vidjeti treći singl s albuma, za pjesmu Entropija. Pjesma inspirirana drugim zakonom termodinamike, po kojem svaki sustav teži stanju neuređenosti, poslužila je kao metafora za društvo u kojem živimo. Slatko-gorka atmosfera pjesme, uz ritam koraka i ulice, inspirirala je bend da spot snimi u srcu grada. Kao idealna lokacija za polu-raspad poslužio je sedmi okrug u Budimpešti, danas centar 'party' turizma ali i spomenik ljudskom ludilu. Okrug gdje se ožiljci povijesti miješaju s mirisima svjetske kuhinje, Art Nouveau arhitektura s ruin pubovima, i gdje mnogi turisti mijenjaju dan za noć. Milanov sin Andrej Glavaški je muzičar i fotograf koji živi u sedmom okrugu i kroz svoj objektiv je uspješno prenio jedno sunčano jutro u Erzsébetvárosu.

"Za treći singl sa albuma Sedmo nebo izabrali smo pesmu Entropija, u srži veselu akustičnu pesmu inspirisanu drugim zakonom termodinamike. Mi smo u bendu pomalo inžinjeri i matematičari pa nam prija da naučne teme upakujemo u život. Drugi zakon kaže da svaki sistem teži stanju neuredjenosti i paralela sa prelepom Budimpeštom u poluraspada je odlično legla. Moj sin Andrej  je muzičar i fotograf iz Pešte pa je kroz svoj objektiv uspešno preneo jedno sunčano jutro života u februaru. Muziku je komponovao Daniel Rodik a tekst zajednički napisali Daniel, Zvonka Obajdin  i Milan. Ivana Galuć recituje na španskom."  rekao je frontmen benda Milan Glavaski.

Za kraj, Rebel Star nastupaju u Zagrebu u četvrtak 7.3.2024 u klubu Močvara. Koncerti benda uvijek su iznenađenje. Bend ima sedam albuma s preko osamdeset pjesama u repertoaru i nije im lako izabrati set listu. Ovaj put u Močvari predstavljaju ‘the best of’ po izboru benda, materijal sa svih albuma, zvuk od akustičnog alt-countryja do indie buke gitara i synthesizera sa svim nijansama između pravaca.

foto Andrej Glavaski

<<  April 2024  >>
 po  ut  sr  če  pe  su  ne